محافظ صفحه نمایش شیشه‌ ای نیلکین Nillkin CP+ Max Screen Protector For Xiaomi Mi 10 Ultra
نوشته شده توسط : فروشگاه کالانه

محافظ صفحه نمایش نیلکین Xiaomi Mi 10 Ultra

محافظ صفحه نمایش Xiaomi Mi 10 Ultra با پوشش کامل نمایشگر و لبه ها از صفحه نمایش گوشی در برابر ضربه و خط و خراش حفاظت می کند.محافظ شیشه ای نیلکین با دستگاه های CNC برش خورده است و لبه های خمیده آن به خوبی روی نمایشگر را می پوشاند.

 

 

 

کیفیت و طراحی ساخت

برش های گلس نیلکین کاملا نرم بوده و لبه های آن آسیبی به دست کاربر وارد نمی کند. کمپانی Nillkin این محافظ شیشه ای را از شیشه AGC ژاپن طراحی کرده است. برش دایره ای و ملایم گلس نیلکین در قسمت لبه ها، باعث شده است این محافظ شیشه ای به خوبی روی نمایشگر قرار بگیرد و ضمن پوشش کامل و سراسری صفحه نمایش از روی آن بلند نشود. همچنین به منظور پوشش حاشیه های خمیده صفحه نمایش گوشی Xiaomi Mi 10 Ultra لبه های کناری محافظ شیشه ای نیلکین خمیده هستند.

این موضوع باعث می شود محافظ صفحه نمایش کاملا حاشیه های گوشی را پوشش دهد و از نمایشگر گوشی به خوبی حفاظت کند. در قسمت تاچ صفحه نمایش برای ایجاد دقت و سرعت پاسخگویی لمس، لایه ای بسیار نازک از شیشه به کار رفته است تا به خوبی بتوانید مانند گذشته با نمایشگر گوشی کار کنید.

ضد لک و اثرانگشت

محافظ شیشه ای نیلکین نسبت به جذب لک و اثر انگشت مقاومت بسیار بالایی داد. کاربران می توانند در صورت کثیف شدن نمایشگر به راحتی آن را تمیز کنند.لمس گلس محافظ نیلکین ردی از انگشتان روی محافظ صفحه نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای گوشی همواره حفظ خواهد شد.

محافظ صفحه نیلکین نسبت به خط و خراش کاملا مقاوم است. در نتیجه اگر گوشی کاربران در کیف کنار وسایل تیز نظیر دسته کلید قرار بگیرد آسیبی به نمایشگر آن وارد نخواهد شد و کاربران می توانند از سلامت صفحه نمایش گوشی خود اطمینان خاطر پیدا کنند.





:: برچسب‌ها: گلس محافظ Xiaomi Mi 10 Ultra , محافظ صفحه Xiaomi Mi 10 Ultra ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: